Taloustorstai EXTRA: Kuntien rahoitusjärjestelmän uudistaminen

Verkkokoulutus
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan kuntien rahoitusjärjestelmän uudistamisesta!

Kuntien rahoitusjärjestelmän uudistaminen on käynnistynyt. Taloustorstai Extra-lähetyksessä käymme läpi kuntien peruspalvelujen valtionosuusjärjestelmän uudistamiseen liittyviä ajankohtaisia asioita.

Tilaisuus järjestetään teams-tilaisuutena. Tervetuloa linjoille mukaan kuulemaan ja keskustelemaan rahoitusjärjestelmän uudistamisen teemoista aamukahvien merkeissä!

Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille.

Liity tilaisuuteen tästä!