Pirkanmaan hyvinvointialueen, Kuntaliiton, Hyvilin ja Tampereen kaupungin

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtuman järjestäjä
Pirha, Kuntaliitto, Hyvil ja Tampereen kaupunki.

Tervetuloa yhdyspinta-aiheiseen huippuseminaariimme 10.12.2024!

Pirkanmaan hyvinvointialue, Kuntaliitto, Hyvil ja Tampereen kaupunki järjestävät yhdessä yhdyspinta-aiheisen huippuseminaarin tiistaina 10.12.2024 klo 8.30-17.00 (Tampere-talo)

Huippuseminaarimme tavoitteena on yhteisen ymmärryksen ja yhteistyön lisääminen ja vahvistaminen, hyvien käytänteiden jakaminen eri yhdyspintapalveluissa – kohtaamalla.

Tilaisuus on suunnattu ensisijaisesti hyvinvointialueen, kuntien ja muiden kumppaneiden yhdyspintapalveluiden asiantuntijoille sekä luottamushenkilö- ja viranhaltijajohdolle.
Tilaisuus on maksuton ja paikkoja on rajoitetusti.

Puhujina mm. Kunnallisalan kehittämissäätiön toimitusjohtaja Jenni Airaksinen ja ministeri Anna-Kaisa Ikonen. Kuntaliiton toimitusjohtaja Minna Karhusen vetämässä Palveluiden verkko ja elinvoima -paneelissa ovat mukana mm. Hyvilin toimitusjohtaja Minna Korkiakoski-Västi, Hämeen Liiton maakuntajohtaja Toni K. Laine, Kuopion kaupunginjohtaja Soile Lahti, Vieremän kunnanjohtaja Mika Suomalainen ja Pirkanmaan aluehallituksen puheenjohtaja Kari-Matti Hiltunen. Kommentoijina Pirkanmaan Yrittäjien toimitusjohtaja Jenni Pöllänen sekä Tampereen yliopiston tutkijatohtori Henna Paananen.

Seminaarin iltapäivän ohjelmassa monipuolisia miniseminaareja eri yhdyspintapalveluista.

Laitathan päivämäärän jo kalenteriisi! Huippuseminaarimme ohjelma tarkentuu.  Ilmoittautuminen avautuu toukokuun aikana!

Yhdyspintatyö luo alustoja, mahdollisuuksia ja verkostoja sekä antaa tukea ja positiivista potkua yhdyspintapalveluiden ammattilaisille.