Webcast

Sosiaali- ja terveysyksikön verkkolähetykset alkavat lokakuussa

Sote-studion webcast banneri

Sosiaali- ja terveysyksikön webcast-lähetykset alkavat lokakuussa. Sote-studiossa Kuntaliiton asiantuntijat käsittelevät ajankohtaisia aihepiirejä tuoreeltaan. Sote-studio on oivallinen kanava nopeaan ja helppoon tiedonvälitykseen ja ajankohtaisten asioiden esiin tuomiseen.

Ensimmäinen lähetys tehdään tallenteena, joka on katsottavissa 11.10.2018 lähtien. Jatkossa Sote-studio lähetetään suorana lähetyksenä, jonka aikana katsojat voivat esittää kysymyksiä. Myöhemmin tallenne on katsottavissa Kuntaliitto LIVE -sivulla. Lähetys on maksuton ja kaikille avoin ja sitä voi seurata täältä
Ensimmäisessä jaksossa käsitellään ajankohtaisia sote-asioita, asiakasmaksu-uudistusta ja henkilökuljetuksia. Tervetuloa mukaan!

Kuntaliiton verkkopalveussa

Tallenne katsottavissa 11.10.2018 lähtien