Kuntamarkkinat 2018

Tulevaisuuden kunnan digitalisointi projekti esittäytyy Kuntamarkkinoilla

Kuntien yhteinen TukuDigi -projekti esittäytyy Kuntamarkkinoilla keskiviikkona 12.9.2018 klo 11.00.-11.45 kolmannen kerroksen tilassa A3.22. Esityksessä kerrotaan lyhyesti projektin tavoitteista ja toiminnasta ja kutsutaan lisää kuntia mukaan yhteistyöhön. Hakumenettelyä ei ole, vaan mukaan pääsee koko ajan jos löytää omalle kunnalle kiinnostavia asioita, joissa haluaa olla mukana yhdessä tekemässä ja jakamassa tuloksia muiden kuntien kanssa.

Tarkemmin tutustutaan siihen, millaista käytännön yhteistyötä kunnat tekevät Kunta.fi yhteisössä erityisasiantuntija Mikko Malmgrenin johdolla ja kuinka meidän kaikkien turvallisuutta voisi parantaa Hälytysajoneuvojen liikennevaloetuusjärjestelmän avulla. Tästä HALI-ratkaisusta kertoo erityisasiantuntija Tom Holmroos.

TukuDigi projektitiimi, eli projektipäällikkö Elisa Kettunen, erityisasiantuntija Tom Holmroos ja erityisasiantuntija Mikko Malmgren ovat tavattavissa myös Kuntaliiton osastolla H1 torstaina 13.9.2018 klo 11.00-12.00. Tulevaisuuden kunnan digitalisointi -projektiin voit tutustua tarkemmin projektin verkkosivujen kautta.

Jos et pääse Kuntamarkkinoille, tutustu myös syyskuussa alkavaan kunnille tarkoitettuun skenaariotyöhön johon on ilmoittautuminen menossa. Mukaan toivotaan kaikenlaisia kuntia työstämään tulevaisuuden digitaalista kuntaa.

Katso mitä muita digiaiheita Kuntamarkkinoilta löytyy tästä uutisesta tai Kuntamarkkinoiden verkkosivuilta

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää