Lakiyksikkö

Henkilöstöuutisia vuodelta 2019

Lakiyksikön johtava lakimies Juha Myllymäki on valittu Kuntaliiton lakiasiain johtajaksi 1.9.2019 alkaen. Myllymäki hoitaa tehtävää vuoden 2020 loppuun. Hän seuraa tehtävässä Arto Sulosta, joka siirtyy Kuntaliitossa muihin tehtäviin.

Lakiyksiköstä työvapaalla ollut johtava lakimies Ida Sulin on valittu Kuntaliiton ruotsinkielisten ja kansainvälisten asioiden yksikön johtajaksi. Hän on toiminut loppukeväästä yksikön vt. johtajana ja aloittaa virallisesti 1.8.2019.

Julkisten hankintojen neuvontayksikön lakimies Päivi Kynkäänniemi on siirtynyt toisen työnantajan palvelukseen.

Suunnittelija Atte Kuismin-Raerinne kehittää lakiyksikössä Kuntaliiton esteellisyysrobottia, joka on nyt testausvaiheessaan.

Lakiyksikön tiedottaja Stiina Torkkel on palannut työvapaaltaan. Hänen sijaisensa Heidi Partanen siirtyi jo aiemmin keväällä toisen työnantajan palvelukseen. Kuntaliittolaisten tiedot löydät yhteystiedot-sivulta.

***

Lakiyksikköön on tulossa elokuussa pari lakimiesvakanssia auki. Seuraa hakuamme esim. Twitteristä.

Muutoksia kuntien muutoksenhakuohjeisiin

Kuntien valitusosoituksissa on huomioitava kaksi kesän 2023 aikana tullutta muutosta.

Tutustu ohjeistukseen.