Yhteiset digiratkaisut -kehitystyö luo kunnille yhteiskehittämisen verkoston

Kuntaliitossa on käynnistynyt Yhteiset digiratkaisut -kehitystyö, jossa tuetaan kuntia tiellä kestävään ja asiakaslähtöiseen digitulevaisuuteen. Kehitystyön ytimessä on ajatus jokaisen suomalaisen kunnan kehittämisestä vahvaksi toimijaksi digitaalisessa ympäristössä.

Työn aikana laajennamme yleistä tietämystä digitalisaation uusista avauksista, avoimen teknologian hyödyntämisestä, digitalisoinnin rahoituksesta ja yhdessä oppimisesta. Kaksi vuotta kestävän kehitystyön myötä Kuntaliiton ja kuntien välille syntyy yhteiskehittämisen avoin verkosto, jota kunnat pääsevät hyödyntämään digikehityksen kumppanina.

Yhteiset digiratkaisut -kehitystyö toteutuu osana Kuntien digikehitystoimiston toimintaa. Toivotamme kaikille kiinnostuneille lämpimästi tervetuloa mukaan verkostoon

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.