Yhteiset digiratkaisut -kehitystyö luo kunnille yhteiskehittämisen verkoston

Kuntaliitossa on käynnistynyt Yhteiset digiratkaisut -kehitystyö, jossa tuetaan kuntia tiellä kestävään ja asiakaslähtöiseen digitulevaisuuteen. Kehitystyön ytimessä on ajatus jokaisen suomalaisen kunnan kehittämisestä vahvaksi toimijaksi digitaalisessa ympäristössä.

Työn aikana laajennamme yleistä tietämystä digitalisaation uusista avauksista, avoimen teknologian hyödyntämisestä, digitalisoinnin rahoituksesta ja yhdessä oppimisesta. Kaksi vuotta kestävän kehitystyön myötä Kuntaliiton ja kuntien välille syntyy yhteiskehittämisen avoin verkosto, jota kunnat pääsevät hyödyntämään digikehityksen kumppanina.

Yhteiset digiratkaisut -kehitystyö toteutuu osana Kuntaliiton tietoyhteiskuntayksikön toimintaa. Työtä vetää Kuntaliiton projektipäällikkö Mikko Malmgren. Mikon tiimissä työskentelevät erityisasiantuntija Juuso Heinisuo, erityisasiantuntija Laura Lyly ja projektikoordinaattori Aino Lappalainen. Toivotamme kaikille kiinnostuneille lämpimästi tervetuloa mukaan verkostoon!

Lisätietoja osoitteesta www.kuntaliitto.fi/yhteisetdigiratkaisut

Tagit