Kuntamarkkinat 2021

Markkinointi- ja viestintäseminaari Kuntamarkkinoilla 2021

Miten kirkastat kunnan tai kaupungin työnantajakuvaa?

Mistä työnantajakuvatyö kannattaa aloittaa? Millaisia sudenkuoppia tulisi välttää?
Miten kaupunki kilpailee työvoimasta, kun palkat eivät välttämättä ole ensisijainen kilpailukeino?
Katso videolta työpsykologi ja rekrytointikouluttaja Juho Toivolan käytännönläheiset ja konkreettiset vinkit työnantajakuvatyöhön.

Kuntamarkkinoinnin SM-kisojen palkintojen jako

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu kokoaa vuosittain Suomen kuntien ja seutujen markkinoinnin tekijät oppimaan hyvistä käytännöistä kilpailuun osallistuvien töiden avulla. Tämän kilpailun hyväksi koetut käytännöt ovat vapaasti hyödynnettävissä kuntien markkinoinnissa ja viestinnässä.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun 2021 osallistui neljäkymmentäkuusi kilpailutyötä, joista kolmetoista valittiin shortlistalle. Kilpailutöistä näki selvästi, että kuntamarkkinointi on kehittymässä vahvemmin strategiaa tukevaksi ja edistäväksi toiminnaksi. Moni kilpailutyö sisälsi pitkäjänteistä suunnitelmallisuutta, joka etenee strategiatasolta aina käytännön markkinointitekoihin.

Shortlistalle valitut työt on esitelty yksityiskohtaisesti kilpailualustalla. Kilpailualustan löydät täältä.

Esittelemme shortlistatyöt ja palkitsemme voittajat alla esitettävässä elokuvassa. Ota popparit ja juoma esille ja hyppää mukaan roadtripille kokemaan paikkakuntien parhaita markkinointiviestinnän paloja!

Lue aiheesta lisää:

Eija Rautiainen

Markkinointipäällikkö
Viestintäyksikkö
+358 9 771 2330, +358 45 316 1600
Vastuualueet
  • markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
  • Kuntaliitto-brändi
  • tapahtumat