Uudistunut verkkosivustomme entistä helppokäyttöisempi

Kuntaliitto.fi-sivustomme on uudistettu. Muodonmuutoksessa isossa roolissa ovat helppokäyttöisyys sekä visuaalisuus. Uudistus pohjautuu käyttäjätutkimukseen, jolla olemme kartoittaneet käyttäjien tarpeita ja mieltymyksiä.

Käyttäjätutkimuksessa esille nousseita toiveita ovat olleet jo entisellään selkeän tietopalvelun raamien säilyttäminen sekä tiedonhaun selkeyttäminen. Olemmekin pyrkineet pitämään kiinni siitä, mikä asiakkaitamme parhaiten palvelee: asiantuntijatieto tuttuihin aihepiireihin jäsenneltynä. Selkeytystä olemme tuoneet hakutoimintoon ja valikkoon. Uudet toteutukset antavat suoraviivaisemman väylän oikean tiedon äärelle.

Samalla olemme muovanneet verkkopalvelun visuaalista ilmettä aurinkoisemmaksi ja raikkaammaksi, kuitenkin säilyttäen tutun Kuntaliitto-brändin värit ja elementit.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.