Tony Hagerlund

Tony Hagerlund työskentelee Kuntaliiton verkkoviestintäpäällikkönä. Hänen työtehtäviinsä kuuluu Kuntaliiton viestinnän lisäksi kuntakentän viestinnän tukeminen ja kehittäminen.

Vapaa-ajallaan Hagerlund viettää aikaa perheen parissa, on aktiivinen useissa järjestöissä ja aikoo valokuvata koko Espoon ja pikku hiljaa myös muun Suomen – sekä tietysti julkaista kuvat verkossa. Esimerkiksi kaikki pääkaupunkiseudun 74 julkista uimarantaa on tullut kuvattua.

Tony Hagerlund Twitterissä: @TonyHagerlund

Tony Hagerlund
Kirjoittaja

Aina keväisin toteutamme Kuntien verkkoviestinnän ja sosiaalisen median käytön kyselyn . Jo joskus viisi vuotta sitten toimiminen sosiaalisessa mediassa oli arkea noin kaikissa kunnissa. Edelleenkin sosiaalisen median käyttö yleistyy kaikilla toimialoilla. Tuossa pari viikkoa sitten julkaistiin
Tony Hagerlund
Kirjoittaja

Kuntaliitto on selvittänyt kuntien verkkoviestintää ja sosiaalisen median käyttöä säännöllisesti, viime ajat vuosittain. Kun tuloksista tiedotetaan, uuden otsikon keksiminen on vuosi vuodelta hankalampaa, sillä siinä pitäisi lukea joka kerta ”sosiaalisen median käyttö arkipäiväistyy”. Vuosittain
Tony Hagerlund
Kirjoittaja

Pitkän hännän teoria tarkoittaa Wikipedian mukaan, ” tuotevalikoiman monipuolista mutta vähän myyvää osuutta.” Esimerkiksi verkkokaupoissa on paljon tuotteita jotka myyvät varsin vähän, mutta yhteensä paljon. Ja koska verkkokaupassa niiden esilläpito ei vie yhtään arvokasta hyllytilaa ja kuluja