Matkaopas uudistumisen tielle. Puimala-menetelmä vertaisoppimisen vahvistamiseen ja kehittämistyön tulosten levittämiseen

Tekijät
Suomen Kuntaliitto
Julkaisupäivä
Kuvaus
<strong>Sinä päättäjä.</strong> Kaipaatko monipuolista näkemystä päätöksenteon tueksi? Tai haluatko tietää mitä kuntalaiset ajattelevat palvelujen kehittämisestä? Haluatko tietää, miten moniäänistä keskustelua käydään niin, että siitä hyötyvät kaikki? <strong>Sinä palvelujen käytännön toteuttaja.</strong> Haluatko kertoa päättäjälle, kuinka asioita voitaisiin hoitaa vaikuttavammin, tuottavammin ja työn iloa lisäten? <strong>Sinä asiantuntija.</strong> Haluatko jakaa kokemuksesi ja näkemyksesi uudella ja rikastuttavalla tavalla kollegoittesi kanssa? Nyt se on mahdollista. VERTAISET -oppimisverkostohankkeessa on kehitetty lähestymistapa, joka perustuu vertaisoppimiselle. Sen avainkäsitteitä ovat avoimuus, tasavertainen vuorovaikutus ja dialogi.
Julkaisupäivä
Painos