Sisäympäristöongelmien ratkaiseminen kuntien rakennuksissa. Ohje toimintatavoista sisäympäristöongelmia hoitaville ryhmille ja henkilöille

Tekijät
Suomen Kuntaliitto
Julkaisupäivä
Kuvaus
Työterveyslaitos, Helsinki, Espoo, Vantaa, Kuopio ja Suomen Kuntaliitto ovat työstäneet päättyvässä yhteistyöhankkeessaan toimintaohjeen kunnille sisäympäristöongelmien ratkaisemiseksi kuntien rakennuksissa.

Ohje opastaa hyvän yhteistyön rakentamisessa ja suunnitelmallisessa etenemisessä sisäympäristöongelmien ratkaisemisessa. Ohje on tarkoitettu kunnissa sisäympäristöongelmia hoitaville henkilöille. Yhteistyötahojen lisäksi hanketta rahoitti Työsuojelurahasto.
Julkaisupäivä
Painos