Näkemyksiä ja kokemuksia kokeiluista ja kokeilukulttuurista. ARTTU2-tutkimusohjelman julkaisu nro 7/2017

Tekijät
Koski Arto, Pakarinen Terttu & Pekola-Sjöblom Marianne (toim.)
Julkaisupäivä
Kuvaus
Tulevaisuuden kuntaa rakennetaan kokeillen erittäin muuttuvassa ja kompleksisessa toimintaympäristössä. Sen vuoksi on tärkeää saada tietoa kokeilujen käytöstä kuntien toiminnan uudistamisessa.

Tässä raportissa tarkastellaan ARTTU2-tutkimusohjelmaan osallistuvien kuntien ja kokeilukyselyyn vastanneiden muiden kuntatoimijoiden näkemyksiä ja kokemuksia kokeilutoiminnasta ja kokeilukulttuurista keväällä ja alkusyksyllä 2016. Raportti on tehty yhteistyössä Kuntaliiton uskalla kokeilla -ohjelman kanssa.
Julkaisupäivä
Tiedoston koko