Muut sähköpostilistat

Avoimille listoille voit liittyä suoraan alla olevien tietojen pohjalta. Huomioi että (at) merkit täytyy korvata @-merkillä.

Suljetut listat on suunnattu kunnissa työskenteleville tai muutoin alalla toimille. Pyydä yhteyshenkilöltä pääsyä kyseisille listoille.

Kuntatutkijat

Listan osoite: kuntatutkijat-l (at) listserv.kuntaliitto.fi

KUNTATUTKIJAT-L on tarkoitettu kunta-alan tutkijoiden keskinäiseen yhteydenpitoon. Listan tarkoitus on helpottaa yhteydenpitoa, keskustelua sekä ajankohtaisen tutkimustiedon, kokemusten ja ideoiden vaihtoa. Kuntatutkijat-l -listan kautta saat Suomen Kuntaliiton keskeisimmät mediatiedotteet suoraan sähköpostiisi. Aikaisemmat viestit voit lukea selaimelta.

Tiedusteluihin vastaa listan ylläpitäjä Marianne Pekola-Sjöblom

Tasa-arvo

Listan osoite: tasa-arvo-l (at) listserv.kuntaliitto.fi

Kunnissa ja kuntayhtymissä tasa-arvotyötä tekeville.

Tiedusteluihin vastaa listan ylläpitäjä Sinikka Mikola.

Anne Haimi

Anne Bouhafs

CRM-koordinaattori
Asiakkuudet, verkostot ja kv-asiat, Asiakkuudet