Kuntaliiton sivistyspoliittinen ohjelma - Sivistyksen suunta 2030

Sivistyksen suunta on Suomen Kuntaliiton sivistyspoliittinen ohjelma, jossa linjataan Suomen Kuntaliiton keskeisiä tavoitteita sivistyspolitiikassa vuoteen 2030. Ohjelma perustuu Kuntaliiton strategiaan 2017-2021 Onnistuva Suomi tehdään lähellä. Strategian painopisteiden, askeleen edellä, yhteistyötä yli rajojen ja uudistava kulttuuri, avulla on ohjelmassa tunnistettu tulevien vuosien muutostarpeita.

Kuntaliiton hallitus hyväksyi ohjelman 19.9.2019.

Sivistyksen suunta 2030 pdf-versio

Ilmastonmuutos - palvelut ja eläminen kestävällä tavalla

narrow

Moninainen osallisuus ja uudistuva päätöksenteko - jokainen vaikuttaa