Kuntien digitalisointiviikko 5.6.-9.6.2023

Digiviikko: Kuntien kulttuuritoiminnan ja nuorisotyön tiedontuotannon hanke-esittelyt (Kultti ja nuoDo)

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Webinaari - ei vaadi ilmoittautumista
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tule kuulemaan Kuntaliiton hallinnoimista kulttuuritoiminnan ja nuorisotyön tiedontuotannon kehittämishankkeista. Hankkeissa kehitetään kunnallisen nuorisotyön tilastointi- ja dokumentointijärjestelmää (nuoDo) sekä kuntien kulttuuritoiminnan tietoperustaa (Kultti). Molempia hankkeita toteutetaan opetus- ja kulttuuriministeriön avustuksella.

Hankkeiden tavoitteina on muun muassa vahvistaa kuntien tiedontuotantoa, tukea tiedolla johtamista sekä tehdä näkyväksi kuntien monipuolinen työ kulttuuritoiminnan ja nuorisotyön osalta.

Hankkeita esittelevät projektipäälliköt Tiina Pohjanen (Kultti) ja Pauliina Lahtinen (nuoDo)

Hankkeista pääset lukemaan lisää Kultin ja nuoDo:n verkkosivuilla.