Digiviikko: Oppimisanalytiikan ja tekoälyn mahdollisuudet toisen asteen koulutuksessa

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Etätilaisuus (teams-tapahtuma)
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tule kuulemaan ja keskustelemaan, mitä uusia mahdollisuuksia oppimisanalytiikka ja tekoäly tuovat toisen asteen koulutukseen. Webinaarissa kuullaan puheenvuorot oppimisanalytiikan kehittämisestä ammatillisessa koulutuksessa sekä siitä, miten tekoälyä voidaan hyödyntää opiskelijoiden hyvinvoinnin ja opintojen etenemisen seurannassa lukiokoulutuksessa. Tarkastelussa ovat myös tiedonkeruuseen ja -jakamiseen liittyvät eettiset kysymykset.

Puhujina:

• Emilia Tapio, lehtori, projektipäällikkö ja Katja Grek, projektikoordinaattori, Stadin AO, Ammatillisen koulutuksen oppimisanalytiikan kehittäminen –hanke
  • Jukka Sormunen, lukio-opetuspäällikkö, Kuopion kaupunki
  • Aki Puustinen, rehtori, Muuramen lukio