Verkostoperuskoulu-seminaari: Digitaalisuus ja etäyhteyksien hyödyntäminen perusopetuksessa

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Verkkokoulutus
Tapahtumapaikka
Webinaari, Kunta.tv live-lähetys
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tervetuloa osallistumaan valtakunnalliseen Verkostoperuskoulu-seminaariin 1.9.2023 klo 10.00-14.30.

Seminaaripäivän pääteemana on digitalisaatio ja etäyhteyksien hyödyntäminen perusopetuksessa.

Seminaari toteutetaan webinaarina Kunta.tv:ssä.  Seminaari on maksuton ja kaikille avoin. Tutustu seminaarin ohjelmaan ja ilmoittaudu 30.8. mennessä täyttämällä ilmoittautumislomake.

Seminaarin toteuttaa Kuntaliiton  https://www.kuntaliitto.fi/verkostoperuskoulu -hanke yhteistyössä FCG:n kanssa. Harvaan asuttujen alueiden parlamentaarinen työryhmä (MMM) toimii hankkeen osarahoittajana.

Seminaarissa on yksi englanninkielinen osuus, muutoin suomenkielinen.