Verkostoperuskoulu-seminaari

Joustava opetuksen ja tuen järjestäminen perusopetuksessa

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Verkkokoulutus
Tapahtuman järjestäjä
Suomen Kuntaliitto

Tervetuloa valtakunnalliseen Verkostoperuskoulu-seminaariin, jonka järjestäjänä on Kuntaliiton Verkostoperuskoulu-hanke (2023–2024). Hanke toteutetaan yhteistyössä FCG:n kanssa. Harvaan asuttujen alueiden parlamentaarinen työryhmä (MMM) toimii hankkeen osarahoittajana.

Seminaarin pääteemana on joustava opetuksen ja tuen järjestäminen perusopetuksessa. Seminaarissa kuullaan myös Verkostoperuskoulu-hankkeen pilottialueiden esittelyjä.

Seminaari toteutetaan etäyhteyksin webinaarina. Seminaari on kohdennettu erityisesti kuntien palvelussuhteessa oleville sekä luottamushenkilöille ja on avoin kaikille perusopetuksen järjestämisestä kiinnostuneille. Seminaari on maksuton.

Ilmoittautuminen 7.2.2024 kello 12.00 mennessä https://link.webropolsurveys.com/EP/CD41664D50E1EC21