Kuntamarkkinat

Kuntamarkkinat on Suomen ainoa julkisen hallinnon foorumi, jossa on esillä kaikki kunta-alan hallintosektorit. Lisäksi valtion hallinto, yritykset ja yhdistykset ovat tapahtumassa mukana kattavasti. Kuntamarkkinoita järjestävät Suomen Kuntaliitto ja Kuntalehti. Kuntaliitto tarjoaa jäsenkuntiensa edustajille huippufoorumin, jossa on esillä ajankohtaisimmat aiheet.

Syyskuussa järjestettävä Kuntamarkkinat on kunta-alan vuoden tärkein tapaamispaikka, jossa keskustellaan julkisen hallinnon ajankohtaisimmista asioista. Kävijöitä kahden päivän aikana noin 7 500 ja näytteilleasettajia yli 200. Kuntamarkkinoilla on tiivis ohjelma, mutta mukava tunnelma seminaarien, tietoiskujen sekä kollegojen tapaamisten lomassa. Seminaareista vastaavat Kuntaliiton eri yksiköiden asiantuntijat. Yritykset ja yhteisöt ovat mukana sekä näytteilleasettajina että järjestämässä tietoiskuja.

Tarkat tiedot, ohjelmat ja muu vastaava tieto löytyy Kuntamarkkinoiden verkkosivuilta. Kuntamarkkinat löytyvät myös Kuntamarkkinat: Facebookista ja Twitteristä.

Näille sivuille keräämme Kuntaliiton järjestämien seminaarien aineistot ja esitykset.

Kuntamarkkinat 9.-10.9.2020 - tällä kertaa etänä!

Kuntamarkkinat on vuotuinen kunta-alan suurtapahtuma, joka järjestetään tänä vuonna etänä. Tapahtuman järjestää Kuntaliitto-konserniin kuuluva KL-Kustannus.

lateral-image-left