Tiedote,

KM Terhi Päivärinta Kuntaliiton opetus- ja kulttuuriyksikön johtajaksi

(Kuntaliitto tiedottaa 24.6.2014) Kuntaliiton opetus- ja kulttuuriyksikön johtajaksi on valittu kasvatustieteen maisteri Terhi Päivärinta. Hän aloittaa tehtävässään 1. lokakuuta 2014. Päivärinta siirtyy tehtävään Sastamalan koulutuskuntayhtymän hallintojohtajan paikalta.

Terhi Päivärinnalla on laaja kuntapuolen johtajakokemus opetus- ja kulttuurisektorilla. Hän on toiminut myös Pietarsaaren sivistystoimenjohtajana sekä Länsi-Pirkanmaan koulutuskuntayhtymän johtajana.

Lisätietoja:
Kuntaliiton varatoimitusjohtaja Tuula Haatainen, 040 334 5813