Tiedote,

Ritva Laine Kuntaliiton alueet ja yhdyskunnat -yksikön johtajaksi

(Kuntaliitto tiedottaa 18.12.2014) Kuntaliiton alueet ja yhdyskunnat -yksikön johtajaksi on valittu arkkitehti Ritva Laine. Hän aloittaa tehtävässään 1. maaliskuuta 2015.

Laine siirtyy tehtävään alueet ja yhdyskunnat -yksikön vt. johtajan toimesta. Laine on aiemmin toiminut Kuntaliitossa yliarkkitehtina ja tiiminvetäjänä sekä kaavoitustehtävissä useassa eri kunnassa ja kaupungissa Uudellamaalla, muun muassa kaavoituksesta vastaavana Tuusulan kunnassa.

Kuntaliiton alueet ja yhdyskunnat -yksikön johtajan tehtävään ilmoittautui määräaikaan mennessä 33 hakijaa.

Lisätietoja:
henkilöstöpäällikkö Hannele Lindfors, p. 050 599 7466
varatoimitusjohtaja Timo Kietäväinen, p. 0400 486 043

Tervetuloa mukaan kuntien viestijöiden tapaamiseen!

Tapaaminen järjestetään 14.-15.5.2024 Kuopiossa. Kattoteemoina ovat demokratian vahvistaminen, vaikuttamisviestintä ja tekoäly viestinnässä. Osallistua voivat kuntien ja kuntataustaisten organisaatioiden sekä hyvinvointialueiden viestijät. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!