Tiedote,

Marja Honkakorpi valittu Kuntalehden päätoimittajaksi ja KL-Kustannuksen toimitusjohtajaksi

(Kuntaliitto tiedottaa 22.10.2015) Kuntaliittokonserniin kuuluvan KL-Kustannus Oy:n hallitus on valinnut Kuntalehden uudeksi päätoimittajaksi ja kustannusyhtiön toimitusjohtajaksi taiteen maisteri Marja Honkakorven, 41.

​Honkakorpi aloittaa työt KL-Kustannus Oy:ssä tammikuussa ja projektiluontoisesti heti sähköisten asiakaspalvelujen kehitystyössä. Nykyinen päätoimittaja/toimitusjohtaja Hannu Kataja jää eläkkeelle huhtikuussa.

Honkakorvella on vahva kokemus sähköisten palvelujen kehitystyöstä muun muassa Ylellä ja SanomaWSOY:ssä. Toimittajakokemusta hänellä on muun muassa Helsingin Sanomista.

KL-Kustannus Oy:n päätuotteita ovat Kuntalehti, Kuntalehti.fi-verkkolehti, Kuntatekniikka-lehti, Kunta.tv sekä messu- ja koulutustapahtuma Kuntamarkkinat.

Lisätietoja:
Jari Koskinen, Kuntaliiton toimitusjohtaja, KL-Kustannuksen hallituksen pj.
Hannu Kataja, toimitusjohtaja/päätoimittaja, p. 040 553 6161

Tervetuloa mukaan kuntien viestijöiden tapaamiseen!

Tapaaminen järjestetään 14.-15.5.2024 Kuopiossa. Kattoteemoina ovat demokratian vahvistaminen, vaikuttamisviestintä ja tekoäly viestinnässä. Osallistua voivat kuntien ja kuntataustaisten organisaatioiden sekä hyvinvointialueiden viestijät. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.