Tiedote,

HT Jenni Airaksinen Kuntaliiton kuntakehitys, demokratia ja johtaminen -yksikön johtajaksi

Jenni Airaksinen(Kuntaliitto tiedottaa 11.5.2017) Kuntaliiton kuntakehitys, demokratia ja johtaminen -yksikön johtajaksi on valittu hallintotieteiden tohtori Jenni Airaksinen.

Airaksinen siirtyy Kuntaliittoon Tampereen yliopiston kunta- ja aluejohtamisen yliopistonlehtorin tehtävistä elokuussa 2017. Kuntaliiton tehtävä on määräaikainen vuoteen 2019.

Kuntaliiton kuntakehitys, demokratia ja johtaminen -yksikön johtajan tehtävään ilmoittautui määräaikaan mennessä neljäkymmentä hakijaa. Tehtävä vapautui Kuntaliiton nykyisen johtajan, hallintotieteiden tohtori, tutkimus- ja kehitysjohtaja Kaija Majoisen siirtyessä eläkkeelle.

Lisätietoja:
Kuntaliiton henkilöstöpäällikkö Hannele Lindfors, p. 09 771 2041, 050 599 7466