Suomi.fi

Kuntaliitto lopettaa lomakepalvelun

Kuntaliitto lopettaa lomakepalvelun tarjoamisen Suomi.fi -portaalissa 31.1.2017. Siihen asti lomakkeita voi ladata Suomi.fi -portaalista tavalliseen tapaan.

Kuntaliitolla on tällä hetkellä Suomi.fi -portaalissa 18 ladattavaa peruslomaketta suomeksi ja ruotsiksi (kts. oheinen luettelo).

Vuodenvaiheessa Suomi.fi -portaalipalvelusta tulee Kuntaliitolle maksullinen, ja olemme siksi päättäneet luopua siitä. Suuri osa lomakkeista on osin vanhentunut, eikä lomakkeita enää päivitetä.

Kunnat voivat vapaasti ladata Suomi.fi -portaalissa olevia lomakkeita. Kuntaliitto ei kuitenkaan enää vastaa niiden sisällöstä.

Lomakkeet

• Hakemus kiinteistön liittämisestä vesihuoltolaitokseen (käy kaikkiin kuntiin)

• Selvitys yrityksestä saatavasta tulosta (käy kaikkiin kuntiin)

• Lupahakemus maa-ainesten ottamiseen (käy kaikkiin kuntiin)