Lausuntoaika on 5.9.- 20.10.2017

Lausuntoluonnos valtioneuvoston asetukseksi maakunnan tilinpäätöksessä esitettävistä tiedoista

Valtiovarainministeriö on pyytänyt lausuntoa valtioneuvoston asetukseksi maakunnan tilinpäätöksessä esitettävistä tiedoista. Lausuntoaika on 5.9.- 20.10.2017.

Kuntaliitto on valmistellut asiasta alustavan lausuntoluonnoksen (liitteenä). Kuntaliitto toivoo saavansa erityisesti sairaanhoitopiireiltä ja maakuntien liitoilta kommentteja tai tarkennusehdotuksia lausuntoluonnokseen.

Lausuntopyyntö ja asetusluonnos löytyvät alueuudistuksen-sivuilta: http://alueuudistus.fi/lausuntopyynnot