Innostutko yhteiskunnan kehittämisestä ja työstä julkisella sektorilla?

Hae palvelumuotoilijaksi Kuntaliittoon

Työpaja

Palvelumuotoilijaksi Kuntaliittoon

Innostutko yhteiskunnan kehittämisestä ja työstä julkisella sektorilla? Onko sinulla kokemusta ennakoinnista ja julkisista hankinnoista erityisesti kestävyyden ja innovatiivisen toiminnan osalta?

Jos vastaat kyllä, hae meille palvelumuotoilijaksi.

Palvelumuotoilijana olet mukana Kuntaliiton ennakointi-, strategia- ja kehitysmallin, Uskalla kokeilla - ohjelman, CoSie-hankkeen sekä rahoituksen varmistuessa kestäviin ja innovatiivisiin julkisiin hankintoihin liittyvän hankkeen toteuttamisessa.

Työnkuvasi tulee olemaan laaja ja pääset pistämään itsesi likoon seuraavissa tehtävissä:

• yhteiskehittämisen prosessien suunnittelussa ja toteuttamisessa
  • työpajojen itsenäisessä toteuttamisessa
  • hankkeiden toimintojen, prosessien ja lopputuotosten muotoilussa
  • monikanavaisessa viestinnässä ja verkkosivujen sisällöntuottamisessa
  • eri hankkeiden ja Kuntaliiton sisäiseen työskentelyssä sekä
  • julkaisuihin liittyvissä tehtävissä.

Ennakointi-, strategia- ja kehittämismallilla tuotetaan strategista tulevaisuustietoa. Syntyneitä ideoita yhteiskehitetään ja testataan Jalostamossa Kuntaliiton sidosryhmien kanssa ennen niiden projektoimista.

Uskalla Kokeilla -ohjelman tavoitteena on edistää kuntien kokeilujen käynnistymistä ja toteutumista sekä edistää eri toimijoiden välistä vertaiskehittämistä.

10 EU-maan CoSie -hankkeessa etsitään julkisen sektorin kehittämistyöhön uusia ideoita ja muotoillaan asiakaslähtöisiä hyvinvointia edistäviä palveluja.

Kestävien ja innovatiivisten julkisten hankintojen hankkeen osalta muotoillaan ja viestitään asiakaslähtöisesti hankkeen tuotoksia. Tavoitteena on tehdä hankintaprosesseista, työkaluista ja julkaistuista ymmärrettäviä ja helppokäyttöisiä.

Työssä edellytämme hyviä sosiaalisia taitoja, suomen ja englannin kielen taito on tehtävässä välttämätön. Kokemus kansainvälisistä hankkeista on eduksi.  Arvostamme asiakaspalveluhenkisyyttä, täsmällisyyttä ja ripeyttä. Sinulla on tekemisen meininki ja saat asioita valmiiksi.

Ajankohta ja kesto: 2-3 vuotta hankerahoituksesta riippuen. Työ alkaa heti.
Työaika: Kokoaikatyö
Palkka: 3 200 - 3 400 e/kk.

Lisätietoja:
Tuula Jäppinen, innovaatioasiantuntija, tuula.jappinen@kuntaliitto.fi, puh. 050 520 0385
Katariina Huikko, johtava lakimies, katariina.huikko@kuntaliitto.fi, puh. 050 566 4327

Hakemukset 31.1.2018 mennessä:

Tuula Jäppinen