Aloita aamusi tutkimuksella 25.11. - Toimivia kuntia tutkitulla tiedolla -webinaari

Tule nauttimaan aamukahvit tutkimuslaitosten ja Kuntaliiton yhteiseen Toimivia kuntia tutkitulla tiedolla -webinaariin 25.11. klo 8.30–10:00 ja kuulemaan millaista apua tutkimuslaitokset tarjoavat kuntapäättäjille.

Toimivia kuntia tutkitulla tiedolla -webinaarissa valtion tutkimuslaitokset esittelevät sinulle aineistoja ja palveluja, jotka ovat tukenasi, kun päätät esimerkiksi kuntalaisten hyvinvointiin tai kuntasi maankäyttöön liittyvistä asioista.

Webinaarin avaavat Tutkimuslaitosten yhteenliittymä Tulanetin puheenjohtaja, maanmittauslaitoksen pääjohtaja Arvo Kokkonen ja Kuntaliiton varatoimitusjohtaja Timo Reina. Tämän jälkeen voit valintasi mukaan osallistua tietoiskuihin, joissa tutkijat esittelevät sinulle erilaisia palveluja, avoimia aineistoja ja yhteistyömahdollisuuksia. Aamu päättyy leikkimieliseen tietovisaan!

Tilaisuuden järjestää Tutkimuslaitosten yhteenliittymä Tulanet ja Kuntaliitto, ja se on osa Tutkitun tiedon teemavuotta 2021.

Tulanetiin kuuluvat Geologian tutkimuskeskus (GTK), Ilmatieteen laitos (IL), Luonnonvarakeskus (Luke), Maanmittauslaitos (MML), Ruokavirasto, Suomen ympäristökeskus SYKE, Säteilyturvakeskus (STUK), Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) ja Työterveyslaitos (TTL).

Ilmoittaudu mukaan ja välitä mieluusti tietoa tästä tilaisuudesta myös kuntakollegalle.