Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikko: EU digi- ja datalainsäädäntö -projektin kick-off

Digiviikon graafinen logo. Kuvassa nuori nainen farkkutakissa katsoo kameraan.

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Teams (linkki jaetaan ilmoittautuneille)
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tapahtuma on osa Kuntien digiviikkoa, joka on Kuntaliiton järjestämä teemaviikko. Vuonna 2024 kuntien digiviikko järjestetään 3.-7.6. Digiviikon tavoitteena on nostaa digitalisaatioon liittyviä kysymyksiä laajempaan keskusteluun erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta.

EU digi- ja datalainsäädäntö -projektin kick-off

Tilaisuudessa esitellään käynnistyvää projektia ja keskustellaan sen tavoitteista sekä kuntakentän toiveista. Lisäksi saamme kuulla ajankohtaiskatsauksen EU digi- ja datalainsäädännöistä valtiovarainministeriön JulkICT -osaston neuvottelevalta virkamieheltä Antti Heliniltä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumista! Ilmoittautuminen sulkeutuu to 30.5. klo 12. Ilmoittaudu täällä: https://link.webropolsurveys.com/S/600E6261E885482C

Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään ennakkokysymykseen vastaamista.

Ennakkokysymys: Mitkä EU-lainsäädännöistä keskusteluttaa teidän kaupungissa tai kunnassa? Lisäksi voit antaa toiveita siitä, millainen verkoston toiminta hyödyttäisi teidän kuntaanne eniten.

Vastata voi ilmoittautumisen yhteydessä samalla lomakkeella tai erikseen sähköpostilla jaana.jormanainen@kuntaliitto.fi

Tapahtuman Teams-linkki jaetaan ilmoittautuneille.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.