Tässä blogissa julkaistaan Kuntaliiton ulkopuolisten kunta-alan asiantuntijoiden ja vaikuttajien bloggauksia.

Kirjoittaja

Lappeenrannan rajaseudulla kohtaa kaksi maailmaa: fiktiivinen rikossarja Sorjonen ja todellinen kesäkaupunki. Sorjosta pidetään suomalaisten tv-sarjojen kansainvälisen uran avaajana. Bordertown on nähtävissä 182:ssä maassa ja sen toisen kauden jaksoja on katsottu kolme miljoonaa kertaa YLEllä. Voiko
Kirjoittaja

Työpaikalla on positiivinen meininki ja ihanat työkaverit, joista lähes kaikki kokevat tekevänsä tärkeää työtä. Miksi kuitenkin yleinen mielikuva kunnasta työpaikkana on usein ristiriidassa työntekijöiden kokemusten kanssa? Rekrytoimme vuosittain satoja ihmisiä, joten tarve työnantajaviestinnälle on