Tässä blogissa julkaistaan Kuntaliiton ulkopuolisten kunta-alan asiantuntijoiden ja vaikuttajien bloggauksia.

Kirjoittaja

Koronakriisi on tuonut kaupunkinaapurustojen sosiaalisen eriytymisen näkyviin uudella tavalla Suomessa ja maailmalla. Vaikka virus aluksi levisi ennen muuta työ- ja lomamatkailijoiden mukana, tartuntatilastoissa alkoivat nopeasti korostua sosiaalisesti hauraammat naapurustot. Samalla alueellinen

Kirjoittaja

”Kalenteri on aika täynnä”, totesi eläkkeellä oleva tuttuni, kun yritimme viime talvena sopia yhteistä tapaamista. Maanantaina jumppa, tiistaina kuoron esiintyminen ikäihmisten palvelutalolla ja torstaina potilasjärjestön kokous. Ai niin, ostatko lipun hyväntekeväisyyskonserttiin? Olin tietysti