Tässä blogissa julkaistaan Kuntaliiton ulkopuolisten kunta-alan asiantuntijoiden ja vaikuttajien bloggauksia.

Kirjoittaja

Miksi kummassa pieni 10 000 asukkaan Ii pohjoisessa on vuodesta toiseen Suomen paras päästövähentäjä ja vielä Euroopan Unionin palkitsema ympäristöteoistaan? Vastaus on yksinkertainen: Ii on rohkea ja sillä on oikea asenne ilmastotyöhön. Sillä ilmastotyössä on loppupeleissä nimenomaan kyse
Kirjoittaja

Ensimmäinen osa on julkaistu tässä vieraskynä -blogisarjassa 26.2.2019. Koulutuspoliittinen keskustelu on Suomessa tällä hetkellä aika laimeaa. Isoa visiota koulutuksen ja sivistyksen tulevaisuudesta ei esittele oikein kukaan. Keskustelu kulkee omissa siiloissa ja on pitkälti eri intressiryhmien