Kuntaliiton Taloustorstait syksyllä 2017

Ajankohtaiskatsaus kuntien talouteen

Taloustorstai on kanava nopeaan tiedonvälitykseen, ajankohtaisten asioiden esille nostoon ja keskustelun pohjaksi. Taloustorstai käsittelee kuntatalouden ajankohtaisia aihepiirejä Kuntaliiton talousyksikön asiantuntijoiden johdolla. Myös osallistujilla on mahdollisuus osallistua Taloustorstaihin ja saada vastauksia kysymyksiinsä.

Syksyn Taloustorstaiden aikataulu on seuraava:

HUOM!Voit myös jälki-ilmoittautua, jälki-ilmoittautuminen-linkkien kautta, Taloustorstai-tilaisuuksiin jälkikäteen. Saat tuolloin käyttöösi tilaisuuden tallenteen/-t. Tallenteet valmistuvat noin viikon kuluttua tilaisuuksista.

Taloustorstaiden luentomateriaalit löytyvät liittet-osiosta.