Kuntaliitto on kuntien ja alueiden puolestapuhuja, kehittäjä ja asiantuntija

Kunnat luovat perustan asukkaiden hyvälle elämälle.​ Kuntaliitto tekee työtä, jotta kunnat onnistuvat tehtävässään.

Etusivu

Kunnat toivovat lisää luottamusta ja vapauksia - Kuntaliitto julkisti hallitusohjelmatavoitteensa

Eri kokoisille ja erilaisille kunnille on turvattava vapaus päättää miten ne järjestävät palvelut oikea-aikaisesti, taloudellisesti kestävästi ja vaikuttavasti.

lateral-image-right

Uusien kestävien kuntien roolit ja toimintatavat

Millaisia ovat tulevaisuuden kuntien roolit ja niiden erityispiirteet. Esittelemme kuusi erilaista roolia.

lateral-image-left

Uusin blogi

Laki

Webinaarissa käsitelemme tiiviissä paketissa varhaiskasvatuksen asiakasmaksujen jatkuvia muutoksia sekä avaamme näkymiä lähitulevaisuuteen ja vähän pidemmällekin. Kertaamme asiakasmaksulain käytänteitä ja toimintatapoja sekä varhaiskasvatuksen osallistumisen vaikutuksia asiakasmaksuasioihin. Koulutuksessa tarjoamme aina viimeisimmät tiedossa olevat asiat!

Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus

Tulorekisterin erityistilanteet –koulutus on täsmäisku tulorekisterin ongelmaratkaisuun: vältä yleisimmät kompastuskivet ja saa ohjeet ja vinkit asiantuntijalta ilmoittamiseen ja tietojen korjaamiseen!

Opetus ja kulttuuri

Julkaisut

Seuraa meitä ja keskustele kanssamme

Uusimmat asiantuntijasivujen päivitykset