Terveysfoorumi 2022 - riittävätkö leveämmät hartiat?

Terveysfoorumi 2022 logo

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Helsinki
Kuntatalo ja Kunta.tv etäosallistujille
Tapahtuman järjestäjä
Suomen Kuntaliitto

Terveysfoorumi kokoaa terveydenhuollon toimijoita ja muita priorisoinnin kehittämisestä innostuneita hybriditilaisuuteen Kuntatalolle 4.5.2022. Voit osallistua myös etänä.

Terveysfoorumissa tarkastellaan priorisointia hyvinvointialueiden ja sote-integraation aikana.

Keynote-esitelmissä Tomi Mäki-Opas käsittelee kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edellytyksiä ja Ilkka Luoma hyvinvointialueiden yhteistä osaamispoolia ja varoja.

Terveysfoorumin ohjelmassa on luvassa pohdintaa sote-integraation mahdollisuuksista monipuolisten asiantuntijoiden kanssa sekä keskustelua resurssien kohdentamisesta vaikuttavasti ”Yhteiset varat” -paneelissa Tiina Merikannon moderoimana.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Duodecim, Hammaslääkäriliitto, Kansaneläkelaitos, Kuntaliitto, Lääkäriliitto, Sosiaali- ja terveysministeriö ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitos

9.30-10.00 Ilmoittautuminen ja kahvi

10.00-11.30 Sessio 1 Hyvinvointi uudessa rakenteessa

Key note: Kokonaisvaltainen hyvinvointi ja sen edellytykset – miten suunnata varat vaikuttavaan hyvinvoinnin edistämiseen