Markkinoinniviestinnän seminaari: varautuminen ja turvallisuus kunnan viestinnässä

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Helsinki

Aamupäivä avartaa näkemystäsi ajankohtaisista markkinoinnin ja viestinnän teemoista.

Ohjelma:

8.15 aamukahvit ja kuulumisten vaihto

9.00 Luotettava, alueellinen mediaympäristö yhtenä demokratian kivijalkana. Jussi Tuulensuu, Aamulehden päätoimittaja, Sanoma Media.
- Huomioita voimakkaasti muuttuneesta mediaympäristöstä pandemian, turvallisuuskysymysten sekä arkisten puheenaiheiden äärellä.

9.30 Brändinä kuollut kylä. Tommi Rajala, Puolangan pessimistit ry
-Kannattaakohan kenenkään tätä tulla kuuntelemaan?

10.00 Kuntien verkkoviestinnän ja sosiaalisen median käytön selvityksen tulokset. Tony Hagerlund, Kuntaliitto.
Vuosittain toteutettavassa selvityksestä ilmenee muun muassa kuinka moni kunnanjohtaja on sosiaalisessa mediassa tai kuinka yleinen TikTok on kuntien käytössä.

10.15 Varautuminen ja turvallisuus verkkosivuilla ja somessa. Tony Hagerlund, Kuntaliitto.
Miten huomioida muuttunut turvallisuustilanne? Mitä tulisi tehdä toisin? Mitä tulisi tehdä enemmän?

10.30 Varautuminen ja turvallisuus kuntien viestinnässä. Ari Korhonen, Kuntaliitto
-Mihin meidän tulisi varautua tässä ja nyt.

Päättymisaika on klo 11.00. Viimeinen ilmoittautumispäivä ti 22.11.2022

Tapahtuman tavoitteena on tavata taas kuntaviestinnän kollegoja kasvokkain, joten tapahtumaa ei streamata tai taltioida.

Tapahtuma on maksuton.

Osoite Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, Helsingin keskustassa (Rautatieaseman vieressä), sisäänkäynti Töölönlahdenkadun puolelta.

Webinaari: TE-uudistuksen viestintä 28.5.

Tervetuloa mukaan webinaariin, jossa käsitellään TE-uudistuksen viestintää. Mitä se merkitsee jokaiselle kunnalle? Mitä vaihtoehtoja viestinnässä on? Mistä kannattaa viestiä heti ja mistä myöhemmin?

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.