Kuntaliiton blogit

Julkaisemme useita blogeja: Asiantuntijoiden oma blogi on nimeltään Linjoilla.

Kuntaliiton viestintä palvelee mielellään Kuntaliittoon liittyvissä kysymyksissä.

Matilainen

Onko jokamiehen oikeuksien uudistukseen vaaleissa äänestäjille lupailtu miljardi hukassa? Poliitikoilta kantautuneiden huhujen mukaan lupaukset joudutaan taas syömään, jos kustannuksia ei voida kuitata kunnilta. – Niinpä, taas kesäisiä pilviä horisontissa. Lomalle! Nyt vauhdilla pakoon poliitikkojen
Kirjoittaja

Lakiyksikön testausvaiheessa olevan palvelu, esteellisyysrobotti, esiteltiin ensi kertaa potentiaalisille käyttäjilleen Kuntien digitalisointipäivillä 13.6.2019 . Esteellisyysbotin taustalla oleva kysymysdata kasvoi kesäkuun alussa noin 10 000:een kysymykseen. Edelleen kyseessä on kehitysvaiheessa