Kuntaliiton blogit

Julkaisemme useita blogeja: Asiantuntijoiden oma blogi on nimeltään Linjoilla. Demokratiaverkoston blogiin kirjoittaa verkoston jäsenet. Pääekonomisti Minna Punakallio kommentoi blogissaan ajankohtaisia talousasioita.

Kuntademokratiaverkosto

Seitsemän vinkkiä kansalaiskeskustelun järjestämiseksi yhdessä median kanssa Viisikymmentä ihmistä kokoontuu Aamulehden toimituksen viidennen kerroksen kokoustiloihin maaliskuun alussa. Aamulehti ja kirkko järjestävät Tampereella yhteisen dialogisen keskustelutilaisuuden. Sen nimi on Kohtaamiskone j
Jarkko Huovinen

Kasvupalvelu-uudistuksen kuuma kysymys on ollut maakuntien kasvupalveluiden ja kuntien elinvoimapalveluiden yhteensovittaminen. Yhteensovittamisen tavoitteena on mahdollisimman suuri vaikuttavuus, mikä edellyttää instrumenttien keskinäistä täydentävyyttä. Ratkaisuksi hallitus esittää rakennushankkei