Kuntien digitalisointiviikko 6.6.-10.6.2022

Kunta
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tervetuloa kuulemaan tiistaina 7.6 klo 13-14 Annie Advisorista, chatbotista joka tukee opiskelijoita opintopolullaan. Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua erikseen. Tilaisuus tallennetaan.

Kuntaliiton KLASH-haastekilpailusta syntynyt Annie chatbotti on kehitetty ennakoivaksi opiskelijoiden tukitarpeiden tunnistajaksi ja apuvälineeksi oppilaitosten henkilökunnalle. Annieta on pilotoitu Vantaan Variassa vuosina 2021-2022. Saamme tilaisuudessa kuulla siitä miten Annie toimii ja minkälaisia käyttäjäkokemuksia ratkaisusta on saatu Vantaalla.

Kaikki Klash-haastekilpailun ratkaisut ovat kaikkien kuntien hyödynnettävissä www.klash.fi

Tilaisuus on osa kuntien digitalisointiviikon ohjelmaa.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.