Kuntien digitalisointiviikko 6.-10.6.2022

Webinaari
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tervetuloa kuulemaan ajankohtaista valtionavustustoiminnan kehittämisestä 6.6. klo 14-14.45. Digitalisointi on osana ajankohtaista valtionavustustoiminnan kehittämistä. Neuvotteleva virkamies Jani Heikkinen ja erityisasiantuntija Ulla Suomela esittelevät hankkeen kuntajaoston esittämiä kehittämisalueita ja toimenpide-ehdotuksia valtionavustustoiminnan kehittämiseksi ja digitalisoinniksi.

Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua erikseen. Tilaisuutta ei tallenneta. Osallistu TEAMS-webinaariin Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Puhujat: Jani Heikkinen ja Ulla Suomela Valtiovarainministeriö

Fasilitoija: Päivi Väisänen-Haapanen, Kuntaliitto

Tilaisuus on osa kuntien digitalisointiviikon ohjelmaa.