Mitä tapahtuu kuntien ilmastotyössä? -webinaari

Kunta
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Kuntaliitto järjestää 14.2.2022 klo 13 - 14 Mitä tapahtuu kuntien ilmastotyössä? -webinaarin.

Kuntaliitto selvitti syksyn 2021 aikana millainen tilanne kuntien ilmastotyössä on tällä hetkellä? Tilaisuudessa esitellään tutkimuksen tuloksia ja keskustellaan kuntien ilmastotyön tilanteesta tällä hetkellä. Tilaisuuden jälkeen julkaistaan myös tutkimuksen tulokset erillisessä julkaisussa.

Tilaisuus on maksuton. Ilmoittautua voivat kaikki kuntien ilmastotyön parissa työskentelevät ja siitä kiinnostuneet.

Ohjelma:

• 13:00 Tilaisuuden avaus, Pauliina Jalonen, erityisasiantuntija, Kuntaliitto
  • 13:05 Ilmastokyselyn tulokset, Juuso Puurula, suunnittelija, Kuntaliitto
  • 13:25 Ilmastonmuutokseen sopeutuminen ja kansallisen sopeutumissuunnitelman päivitys, Mikael Hildén, johtaja, Suomen ympäristökeskus
  • 13:30 Kommenttipuheenvuoro, Olli-Pekka Pietiläinen, projektipäällikkö, Kuntien ilmastoratkaisut-ohjelma, Ympäristöministeriö
  • 13:40 Puheenvuoro: "Kuinka tehdään toimivaa ilmastoyhteistyötä?", Maarit Virtanen, Ilmasto- ja energia-asiantuntija, Päijät-Hämeen liitto
  • 13:50 Kommentteja ja kysymyksiä

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!