Muovit kiertoon rakentamisessa! -webinaarisarja

Webinaari
Tapahtuman järjestäjä
Rakentamisen muovit Green deal -kumppanit

Tervetuloa kuulolle Rakentamisen muovit Green deal - kumppaneiden järjestämiin tunnin mittaisiin Muovit kiertoon rakentamisessa! -webinaarisarjoihin kevään aikana.

Aamukahvien teemoina ovat uusiokalvomuovien tarjonta, muovin käsittelyn teknologioiden kehittyminen ja mahdollisuudet sekä rakennuttajien näkökulmat. Ensimmäinen webinaari järjestetään 17.3. ja toinen 31.3. Kolmas tilaisuus järjestetään 5.5.

• 17.3. klo 9–10.15 Uusiokalvomuovien tarjonta Suomessa (webinaari)
  • 31.3. klo 9–10 Työmaan jätteestä uusiomuoviksi – teknologiat kehittyvät (webinaari)
  • 5.5. klo 9–10 Muovien hallittu käyttö ja kierrätys kuntien työmailla (webinaari)

Linkit ilmoittautumiseen 17.3. ja 31.3. tilaisuuksiin:

Tilaisuuden 5.5. ohjelma ja ilmoittautumislinkki julkaistaan myöhemmin.

Webinaarit ovat osa Rakentamisen muovit Green deal -sopimusta ja niiden tarkoituksena on opastaa ja sparrata kestävään muovien käyttöön työmailla. Kuntaliitto on mukana vapaaehtoisessa green deal -sopimuksessa, jonka tarkoitus on vauhdittaa rakentamisen muovien kiertotaloutta. Kuntaliitto kannustaa kuntia tutustumaan ja liittymään sopimukseen.

Lisätietoja diilistä löytyy ja liittyminen tapahtuu sivustolla: Sitoumus 2050

Webinaarien järjestäjänä toimii ympäristöministeriö yhteistyössä Finnish Green Building Councilin sekä Rakentamisen muovit green deal –sopimuksen 2020-2027 sopimusosapuolten - Kemianteollisuus ry, Muoviteollisuus ry, RASI ry, Rakennusteollisuus RT ry, Suomen Kuntaliitto ry, Sähköteknisen Kaupan liitto ry, Teknisen Kaupan liitto ry ja Ympäristöteollisuus- ja Palvelut ry - kanssa.