Tilaisuus on täynnä tänä vuonna ja emmekä valitettavasti pysty ottamaan osallistujia jonoonkaan.

Sosiaali- ja terveydenhuollon Atk-päivät 9.-11.5.2022

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Kurssi
Kunta
Jyväskylä
Tapahtuman järjestäjä
Suomen Kuntaliitto ry ja FCG Oy

ATK-päivien useissa rinnakkaissessioissa pääset osallistumaan monipuoliseen ja ajankohtaiseen ohjelmaan, joka on räätälöity niin sosiaali- ja terveydenhuollon eri ammattiryhmien kuin järjestelmätoimittajienkin tarpeisiin.

Ohjelma on rakennettu yhteistyössä Kuntaliiton, KSSHP:n, Essoten, Siun soten sekä Jyväskylän kaupungin kanssa.

ATK-päivillä on vuosittain yli 1000 terveydenhuollon tietojenkäsittelyn asiantuntijaa sekä yli 100 organisaatiota näytteilleasettajina.

ATK-päivillä luvassa:

• Ajankohtainen paneelikeskustelu: ”Hyvinvointialueiden muodostaminen ja palveluiden organisointi”
  • Kuinka toimintaa kehitetään digitalisaation avulla?
  • Yhteiset asiakkaat - tiedon laatu SOTE-palveluissa
  • Asiakas- ja potilastietojärjestelmien kehittäminen ja yhtenäisen kokonaisuuden luominen
  • Hyvinvointialueen palvelutoiminnan kokoaminen asiakastarpeiden mukaiseksi
  • Keynote: Oppimisen tulevaisuuden teknologiat terveydenhuollossa, vuoden puhuja, digitalisaation asiantuntija, tietokirjailija, biohakkeri Teemu Arina

Tutustu tarkemmin päivien ohjelmaan, ilmoittautumiseen ja hintatietoihin täällä.