webinaari 8.10.2021 klo 9-11, #sote-muutostuki

Tukipalvelut sote-uudistuksessa - webinaari kunnille ja hyvinvointialueiden valmistelijoille

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Verkkokoulutus
Kunta
Helsinki
Hinta (ilman ALV)
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto ja KT

Kuntaliitto ja KT kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat järjestävät  kunnille ja hyvinvointialueiden valmistelijoille suunnatun webinaarin sote-uudistuksen tukipalvelukysymysten ympärillä 8.10.2021 klo 9-11. Webinaarissa käsitellään tukipalveluiden ja tukipalveluhenkilöstön asemaa uudistuksen toimeenpanossa sekä tukipalveluiden tulevaisuuden organisointivaihtoehtoja. Lisäksi tilaisuudessa kuullaan esimerkkejä tukipalveluita koskevan valmistelun tilanteesta eri alueilta.

Katso webbinarin tallenne täältä

Ilmoittautumisen yhteydessä voit esittää myös toiveita kysymyksistä, joita tukipalveluita koskien toivoisitte tilaisuudessa käsiteltävän