Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikko: TE2024 valmistelun ajankohtaisia KEHA-keskukselta ja kunnilta -kokonaisuus

Digiviikon graafinen logo. Kuvassa nuori nainen katsoo kameraan.

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Teams (linkki tulee tähän myöhemmin)
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tapahtuma on osa Kuntien digiviikkoa, joka on Kuntaliiton järjestämä teemaviikko. Vuonna 2024 kuntien digiviikko järjestetään 3.-7.6. Digiviikon tavoitteena on nostaa digitalisaatioon liittyviä kysymyksiä laajempaan keskusteluun erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta.

Tapahtuman Teams-linkki julkaistaan tällä sivulla myöhemmin! Tilaisuus ei vaadi ilmoittautumista.

TE2024 valmistelun ajankohtaisia KEHA-keskukselta ja kunnilta

Tämä kokonaisuus on tiistaina, mutta tarkempi aika ja ohjelma tarkentuvat myöhemmin.

Puheenjohtajana Ilona Koto, erityisasiantuntija, Kuntaliitto

Webinaari: TE-uudistuksen viestintä 28.5.

Tervetuloa mukaan webinaariin, jossa käsitellään TE-uudistuksen viestintää. Mitä se merkitsee jokaiselle kunnalle? Mitä vaihtoehtoja viestinnässä on? Mistä kannattaa viestiä heti ja mistä myöhemmin?

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.