Ilmastokunnat aamukahvit: Älykäs ilmasto- ja ympäristötyön seuranta kunnissa II 15.12.2021

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Verkossa

Tervetuloa Ilmastokunnat-aamukahveille 15.12.2021 klo 9-10!

Jatkamme keskustelua kuntien ilmasto- ja ympäristötyön seurannasta. Aamukahveilla Johanna Kuusisto Keravan kaupungilta sekä Eira Linko Järvenpään kaupungilta esittelevät Helsingin, Järvenpään, Keravan ja Vantaan yhteistä hanketta, missä on kehitetty kuntien ilmastotyön seurantaa ja viestintää ilmasto-/ympäristövahtityökaluun pohjautuen. Lisäksi Juuse Montonen Creatido Oy:sta kertoo Asikkalan, Hollolan, Heinolan ja Orimattilan Ei tuurilla vaan tiedolla -hankkeen ilmasto- ja ympäristötyöpilotin tuloksista.

Tervetuloa mukaan kahvikupin kanssa kuulolle sekä vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia aiheesta!

Ilmoittaudu 13.12. mennessä. Teams-linkki lähtetään tiistaina 14.12., joten laitathan itse varauksen kaleteriisi.

Lisätietoja: Pauliina Jalonen, pauliina.jalonen@kuntaliitto.fi