webinaari 29.3.2022 klo 12-15

Helsinki
Hinta (ilman ALV)
0.00€

Sosiaali- ja terveydenhuollon uudistus vaikuttaa asumispalveluiden järjestämiseen ja hallintaan monin tavoin. Asumispalveluiden kokonaisuus on osoittautunut monimutkaiseksi ja haastavaksi sekä kuntien että hyvinvointialueiden näkökulmasta.

Asumispalveluihin liittyvät kysymykset on syytä ottaa erityisen huomion sekä yhteistyön kohteeksi kuntien sekä hyvinvointialueiden valmisteluorganisaatioiden yhteistyössä.

On tärkeää löytää kunkin hyvinvointialueen sekä alueen kuntien välille toimivat käytännöt asumispalvelukokonaisuuden hallintaan. Näin voimme varmistaa järkevät ja tasapuoliset ratkaisut palveluasuntokohteille, ja erityisesti varmistaa palveluiden jatkuvuuden ja mahdollisimman sujuvan siirtymän asumispalveluiden asiakkaiden sekä asiakkaiden omaisten näkökulmasta.

Kuntaliitto järjestää yhdessä ministeriöiden, ARA:n ja Maakuntien tilakeskuksen kanssa webinaarin asumispalvelutoimitilojen eri omistus- ja hallintamallien käsittelystä muutostilanteessa.

ilmoittaudu tästä

Tilaisuuden avaus
Hanna Tainio, varatoimitusjohtaja / Kuntaliitto

•     avaus ja lyhyt tilaisuuden alustus