Kuntien digitalisointiviikko 6.6-10.6.2022

Esi- ja perusopetuksen digitalisaation verkostojen verkosto työpaja 8.6.22 klo 12-16

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Helsinki
Tapahtumapaikka
Kuntatalo
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto, opetus- ja kulttuuriministeriö, Opetushallitus

Mikä verkostojen verkosto?

Verkoston tavoitteena on edistää kuntien, valtion ja muiden esi- ja perusopetuksen digitalisaation toimijoiden vuoropuhelua.  Haluamme tarkastella kuntien ja muiden toimijoiden tarpeita toimilan digitalisaatioon liittyen, sekä tuoda kaikkien eri toimijoiden näkemykset yhteiseen tietoon.

Tässä PoC (proof of concept) -henkisessä työpajassa etsitään parhaita toimintamalleja työskennellä yhdessä, käydä dialogia, hyödyntää olemassa olevia verkostoja ja koota toimijoita saman pöydän äärelle.

Olemme tässä vaiheessa kutsuneet kohdennetusti osallistujia varsinkin esi- ja perusopetuksen osalta, mutta työn edetessä verkostojen verkosto laajenee.

Työpaja järjestetään osana kuntien digitalisointiviikkoa ja sen järjestävät yhteistyössä Kuntaliitto, opetus ja kulttuuriministeriö sekä Opetushallitus.