Kuntien digitalisointiviikko 6.6.-10.6.2022

Kunta
Etätapahtuma
Tapahtumapaikka
Teams (Tapahtumaa ei tallenneta)
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tule tutustumaan kuntien yrityksille tarjoamiin digipalveluihin tiistaina 7.6.2022 klo 14.15-15.00

Kunnat kertovat hyviä esimerkkejä kuntien yrityksille ja yhteisöille tarjoamista digipalveluista. Millaisia nämä paperi- ja käyntiasiointia vähentävät ja yrittäjän työarkea sujuvoittavat palvelut ovat?

Valtiovarainministeriön Digitalisaation edistämisen ohjelman YritysDigi- hanke etsii hyviä esimerkkejä palveluista yrityksille ja yhteisöille. Esimerkkejä kerätään yhteen edelleen jaettavaksi. Näiden esimerkkien avulla pyritään auttamaan ja innostamaan kuntia ja muita viranomaistahoja, kehittämään omia digitaalisia yrityspalveluja.

Maksuttoman tapahtuman järjestää Kuntaliitto. Mukaan ovat tervetulleita erityisesti kunnissa, kuntayhtymissä ja kuntataustaisissa organisaatioissa työskentelevät.

Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua erikseen. Tässä on linkki tapahtumaan, tervetuloa!

Tilaisuus on osa kuntien digitalisointiviikon ohjelmaa.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.