Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikko: Keskiviikon live-päivä: Rakennettu ympäristö -kokonaisuus

Digiviikon graafinen logo. Kuvassa nuori nainen farkkutakissa katsoo kameraan.

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kuntatalo
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tapahtuma on osa Kuntien digiviikkoa, joka on Kuntaliiton järjestämä teemaviikko. Vuonna 2024 kuntien digiviikko järjestetään 3.-7.6. Digiviikon tavoitteena on nostaa digitalisaatioon liittyviä kysymyksiä laajempaan keskusteluun erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta.

Keskiviikon koko ohjelma: Digiviikko: Keskiviikon live-päivän koko ohjelma | Kuntaliitto.fi

Tähän tapahtumaan pyydetään ilmoittautumista. Ilmoittautumiset viimeistään 21.5.2024. Ilmoittaudu mukaan täällä: https://link.webropolsurveys.com/S/294F9D72BD398CC5

Keskiviikon livepäivän rinnakkaissessio

Kuntatalon osoite: Toinen linja 14

Julkisen liikenteen yhteydet: Bussi 23 pysähtyy Kuntatalon edessä. Reitti kulkee sekä Pasilan suunnasta että keskustasta rautatieasemasta. Muut yhteydet HSL reittioppaasta.

Klo 13.00-16.00 Teema: Rakennettu ympäristö

Puheenjohtajana Päivi Tiihonen, erityisasiantuntija, Kuntaliitto

13.00-14.15 Useita esityksiä rakennettuun ympäristöön liittyen. Tarkentuu myöhemmin.
Tarkentuu myöhemmin.

Klo 14.15-14.45 Kahvitauko ja tutustumista näyttelyyn

3. kerros, B-siipi

14.45-16 Useita esityksiä rakennettuun ympäristöön liittyen. Tarkentuu myöhemmin.
Tarkentuu myöhemmin.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!