3.-7.6.2024

Kohderyhmä
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Kuntien digitalisointiviikko on Kuntaliiton järjestämä teemaviikko. Vuonna 2024 kuntien digiviikko järjestetään 3.-7.6. Digiviikon tavoitteena on nostaa digitalisaatioon liittyviä kysymyksiä laajempaan keskusteluun erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Digiviikon osana FCG järjestää Kuntien digitalisointipäivät 5.-6.6, joka on erityisesti tietohallinnolle suunnattu kokonaisuus. FCG:n ohjelmasta tarkemmin FCG:n tapahtumasivulla.

Haluamme esitellä digiviikolla kuntia kiinnostavia aiheita, kuten:

• esimerkkejä ja vertaisoppeja kuntien kehittämistyöstä
  • kuntia kiinnostavia ajankohtaisia kehittämishankkeita julkisessa hallinnossa
  • julkisen hallinnon digitalisaatiotyötä ja viranomaispalveluita
  • kiinnostavia avauksia yrityksiltä
  • ajankohtaisia opinnäytetöitä tai tutkimuksia koskien kuntien digitalisoitumista ja tietohallintoa

Monet kunnat jakavat samat kysymykset ja huolet digitalisaation hyödyntämisessä ja uskomme, että kokemusten jakaminen on hyödyksi ja iloksi kaikille kunnille.

Digiviikon ohjelma julkaistaan vähitellen kevään kuluessa sekä Kuntaliiton tapahtumakalenterissa että tapahtumasivulla www.kuntaliitto.fi/digiviikko . Tapahtumakalenterissa digiviikon tapahtumat tunnistaa otsikossa näkyvästä "digiviikko" -aihetunnisteesta.

Haku mukaan Kuntien digiviikolle on avattu - jätä ehdotuksesi viimeistään 17.4.2024

Digiviikon teette te - kaikki joilla on ajankohtaista kerrottavaa kollegoille tai kunnille! Kuntaliitto kokoaa ohjelman kiinnostavista sisällöistä ja toteuttaa sisältöjä myös itse sekä sidosryhmien kanssa.

Oheisella lomakkeella voit jättää oman ehdotuksesi esitykseksi Kuntien digiviikolle 2024. Ehdotusten tärkeimmät ominaisuudet ovat kiinnostavuus, hyödyllisyys ja ajankohtaisuus kuntanäkökulmasta.

Hakulomake digiviikon ohjelmaan (lomake suomeksi, tulossa ruotsiksi hieman myöhemmin): https://link.webropol.com/s/digiviikko2024linkki toiseen palveluun

Digiviikolla järjestetään myös ruotsinkielistä ohjelmaa.

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista