3.-7.6.2024

Kohderyhmä
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Kuntien digitalisointiviikko on Kuntaliiton järjestämä teemaviikko. Vuonna 2024 kuntien digiviikko järjestetään 3.-7.6. Digiviikon tavoitteena on nostaa digitalisaatioon liittyviä kysymyksiä laajempaan keskusteluun erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Digiviikon osana FCG järjestää Kuntien digitalisointipäivät 5.-6.6, joka on erityisesti tietohallinnolle suunnattu kokonaisuus. FCG:n ohjelmasta tarkemmin FCG:n tapahtumasivulla.

Haluamme esitellä digiviikolla kuntia kiinnostavia aiheita, kuten:

• esimerkkejä ja vertaisoppeja kuntien kehittämistyöstä
  • kuntia kiinnostavia ajankohtaisia kehittämishankkeita julkisessa hallinnossa
  • julkisen hallinnon digitalisaatiotyötä ja viranomaispalveluita
  • kiinnostavia avauksia yrityksiltä
  • ajankohtaisia opinnäytetöitä tai tutkimuksia koskien kuntien digitalisoitumista ja tietohallintoa

Monet kunnat jakavat samat kysymykset ja huolet digitalisaation hyödyntämisessä ja uskomme, että kokemusten jakaminen on hyödyksi ja iloksi kaikille kunnille.

Digiviikon ohjelma julkaistaan vähitellen kevään kuluessa sekä Kuntaliiton tapahtumakalenterissa että teemaviikon pääsivulla www.kuntaliitto.fi/digiviikko . Tapahtumakalenterissa digiviikon tapahtumat tunnistaa otsikossa näkyvästä "digiviikko" -aihetunnisteesta.

Digiviikolla järjestetään myös ruotsinkielistä ohjelmaa. Bekanta dig med programmet på svenska under digiveckan 2024.

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.