Ilmastokunnat aamukahvit: Älykäs ilmasto- ja ympäristötyön seuranta kunnissa 10.2.2021

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Teams
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Miten määrittää ilmastotekojen vaikuttavuutta ja tuoda ympäristötyön edistysaskelet näkyväksi? Miten pienemmänkin kunnan resurssit riittäisivät systemaattiseen seurantaan? Kuinka saada koko kunta mukaan ilmastotyöhön?

Tule kuulemaan ja keskustelemaan, millaisia ratkaisuja erilaiset Ilmastovahti tai Ympäristövahti -palvelut tuovat ympäristötyön seurannan kehittämiseen sekä minkälaista työtä tehdään vaikutusten havainnollistamisen parissa. Tilaisuudessa keskitytään erityisesti palveluiden teknisen toteutuksen erilaisiin vaihtoehtoihin. Keskustelulle on varattu runsaasti aikaa.

Aika: keskiviikko 10.2.2021 klo 8.30-10

Paikka: Teams

Tilaisuus nauhoitetaan ja linkki nauhoitteeseen lähetetään tilaisuuteen ilmoittautuneille.

Ilmoittaudu mukaan tästä

Ohjelma

• Avaussanat – Johanna Kuusisto, Keravan kaupunki ja Pauliina Jalonen, Kuntaliitto
  • Kausal Watch – alusta ilmasto-ohjelmien seurantaan, johtamiseen ja viestintään – Sonja-Maria Ignatius, Kausal Oy