Kuntien digitalisointiviikko 6.6.-10.6.2022

Teams
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tule innostumaan syksyllä 2022 käynnistyvästä kuntien digitiekarttatyöstä tiistaina 7.6 klo 15-15.45!

Tiekarttaa työstetään erilaisten kuntatyyppien tarpeista käsin, VM:n rahoittaman DVV:n asiantuntijatuen avulla. Kuntien kanssa yhdessä työstettävällä digitiekartalla on tarkoitus tukea kuntien matkaa kohti Digikompassin tavoitteita.

Digikompassin tavoitteena on luoda kansallinen kokonaiskuva ja yhtenäinen tilannekuva Suomen digitalisaatiokehityksestä. Siinä on asetettu tavoitteet ja lähivuosien toimenpiteet kohti vuotta 2030. Digikompassin laatimisen tarkoituksena on myös vahvistaa yhteistä ymmärrystä digitalisaation ja datatalouden hyödyistä, käsitteistä ja suunnasta kansallisesti sekä osana EU:ta.

Maksuttoman tapahtuman järjestää Kuntaliitto. Mukaan ovat tervetulleita erityisesti kunnissa, kuntayhtymissä ja kuntataustaisissa organisaatioissa työskentelevät.

Tutustu asiantuntijatukeen:

Tilaisuus on osa kuntien digitalisointiviikon ohjelmaa.

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.