Paksumpi nahka vai parempi päätöksentekoilmapiiri? Perjantaikahvit Teamsissa

Kunta
Tapahtuman järjestäjä
Suomen Kuntaliitto ry

Useiden tutkimusten ja selvitysten mukaan kuntakentän työntekijöiden, viranhaltijoiden ja luottamushenkilöiden kokema häirintä ja epäasiallinen käytös näyttäisi olevan verrattain yleistä. Huono ilmapiiri kunnan eri toimijoiden välillä voi viedä kunnan päätöksenteon ja toiminnan kriisiin, mikä myös heijastuu edelleen kunnan henkilökuntaan ja kuntalaisiin. Hyvä yhteistyö ja avoin keskustelukulttuuri puolestaan näkyy kunnan toiminnassa ja kuntakuvassa laajastikin, ja vahvistaa kuntalaisten luottamusta kunnan päätöksentekoon ja päättäjiin.

Tervetuloa perjantaina 11.2. klo 14–15.30 keskustelemaan teemasta iltapäiväkahvien merkeissä. Keskustelutilaisuudessa pohditaan, miten kuntien keskustelu- ja päätöksentekoilmapiiriä voidaan kehittää ja miten häirintä- ja uhkailutilanteisiin voitaisiin kunnissa ennalta varautua. Pääset ilmoittautumaan keskusteluun tämän sivun lopussa olevasta linkistä. Tapahtuma on maksuton ja sinne ovat tervetulleet kaikki aiheesta kiinnostuneet.

Klo

14.00 Tilaisuuden avaus